Největší problémy vznikají v nedorozuměních...

31. července 2012 v 15:37 |  Zápisky
Mám návrh. Po tom, co mi Standa odpověděl na mail, ve kterém jsem na něj štěkala, mi bliklo. Zakopaný pes je totiž podle mě v zásadním nedorozumnění. A to začíná hned u prostého slovního spojení "Autorský klub". Možná překvapivě není důležité slovo "autorský", ale "klub".
Standa si postesknul, zjednodušeně řečeno, že jsme všichni zakomplexovaní parchanti, co se vztekají, že jim vlezl na pískoviště někdo, koho tam nechtějí. Členové i zájemci o členství si zase stýskají po Krutomluvovi a předchozích vedeních, která jim dávala pocit, že aspoň mají nějaký vliv na to, kdo v klubu bude a kdo ne, což Standa nesplňuje.
A jsme zpátky u slova "klub".
Standa si totiž vlastně podle mě stěžuje na to, že členové klubu se chovají prostě jenom jako členové klubu. Pokud totiž k vedení Ak hodlá pokračovat způsobem, jaký předvedl u přijímání Lotty - totální ignorace názoru většiny stávájících členů - nemůže Autorský klub dále pokračovat jako klub. Důvodem je, že Standa si z klubu více-méně dělá "svoji sbírku motýlů" a stávající členové mají sedět na zadku a držet hubu. A takhle žádný klub fungovat nemůže.
Napadly mě tedy dva návrhy. Bohužel, skutečně reálný je jen jeden.

- Vyloučit Lotty a dostát tím klasické představě o tom, co znamená klub.

- Zrušit blog Autorského klubu, zapomenout na autorský klub jako takový a přejít na jinou vlnu. Něco jako "výběr z Blog.cz".
Nechat členům privilegium zobrazování jejich článků ve speciálním boxíku na titulce a nové členy jednou týdně představovat stejným způsobem jako doposud, ale na Srdci blogu. V jistém smyslu by šlo o nahrazení, možná pozdvižení rubriky "Zaujalo nás".

Takové je podle mě řešení. Možná je Standa přesvědčený, že to s Lotty časem přejde, ale myslím, že díky tomu může přijít o velmi přínosné členy (a jak jsem si všimla, už přišel), a stejně si myslím, že je jisté, že situace se dřív nebo později bude opakovat.

Pac & Pěstí Metteorwa
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Nikolas Nikolas | Web | 31. července 2012 v 15:44 | Reagovat

Ten druhý návrh je logický. Ale myslím, že k tomu Standa nepřistoupí. :)
Jen prostě pořád říkám, že přece nejde jen o tu jednu Lotty, ale o těch sto padesát dalších, které na přijetí čekají a je jen na Standovi, jestli je přijme (a právěže to udělá, podle toho, co jsem četla)...

2 Salline Salline | Web | 31. července 2012 v 15:51 | Reagovat

líbí se mi to přirovnání k Standově sbírce motýlů a z toho plyne další řešení...momentálně je Standa jediný, kdo rozhoduje o přijetí (pokud se nepletu) a to je zřejmě ten kámen úrazu, protože co se líbí jednomu se nemusí líbit druhému, že jo? Předpokládala jsem, že od toho je i hlasování pod přijetím jednotlivých členů...kdyby se na to bral ohled...třeba jen dočasné přijetí a podle ohlasů trvalé, nebo jen představení  nového budoucího člena a podle ohlasů rozhodnutí...nebylo by to lepší???

3 Gabriel Dantes Decay Gabriel Dantes Decay | E-mail | Web | 31. července 2012 v 15:57 | Reagovat

Ani jedno není realný, protože Blog.cz patří Nově a ta kouká jen na komerci..

4 Hesteth Azees Hesteth Azees | Web | 31. července 2012 v 16:00 | Reagovat

Haha, to je trochu jako kdyby si Gottwald posteskl, že ho lidi nemají rádi. Srandovní.

5 m. m. | Web | 31. července 2012 v 16:06 | Reagovat

Ono právě ani tak nejde o Lotty, jako o to, že Standa dlabe na to, co pro nás všechny vždycky AK znamenal. Takže to nemůže přejít, pokud se neprobudí a neuvědomí si, že AK není něco, z čeho by si mohl dělat prdel a ignorovat jeho stanovy a smysl. Je to ikona, je to vzor mnoha lidí a tímhle přístupem přestává být. To není něco, co přejde. To je něco, co se možná už nevrátí, pokud se k tomu nezačneme zase chovat zodpovědně. Tedy přesněji řečeno pokud se Standa nezačne zase chovat zodpovědně.

6 - Fräulein Devil - Fräulein Devil | Web | 31. července 2012 v 16:31 | Reagovat

Podľa mňa členov AK ani tak neirituje to s Lotty (síce áno, i to má istú váhu), ale to, čo s tým môže ďalšie prísť - ďalší podobní Lotty a úpadok toho, čo pre mnohých AK znamenal... skutočne som si myslela, že byť v autorskom klube niečo... znamená, niečo ako "som hodný/á toho, aby som tu bol/-a". No... kedysi znamenalo aj to byť bloggerom, čo už chcíplo asi úplne.

7 Borůvka zvaná Bezcitná Borůvka zvaná Bezcitná | Web | 31. července 2012 v 16:57 | Reagovat

Myslím,že s někým jako Lotty to nikdy nebude lepší. Ona to v sobě prostě nemá.

8 Metteorwa Metteorwa | Web | 31. července 2012 v 16:57 | Reagovat

[5]:

[6]: Nemyslím tím, že hlavní problém je Lotty. Jde mi jen o to, že by tím Standa dokázal, že mu názor členů není lhostejný, jenže ta možnost je evidentně v nedohlednu.

9 Ell-e Ell-e | Web | 31. července 2012 v 17:00 | Reagovat

Myšlenka o sbírce motýlů se mi líbí. A ano, podle mě by měl Standa dát i na nás, na ty, co už v KLUBU jsou. Nemyslím tím třeba vyloženě mě, moje jméno není zas tak známý, ale když se mu ozývaj proti tomuto přijetí i blogy, který jsou hodně oblíbený, figurují tu už dlouho a mají jistou úroveň, kterou si Standa určitě uvědomuje.
Anebo jsem si ještě vzpomněla, že kdysi se taky občas hlasovalo v anketě, co teda s určitým blogerem, jestli ponechat v ak nebo ne. Jenže tohle už je úplně absurdní myšlenka, je mi to jasný.. :))

10 David David | Web | 31. července 2012 v 17:29 | Reagovat

[3]: Bohužel je to tak. Od té doby je všechno špatně. :-(

11 m. m. | Web | 31. července 2012 v 18:33 | Reagovat

[9]: No tak ono tam to hlasování je tak nějak pořád, respektive je tam hlasování o tom, jak se nám líbí nováček. Holt jsme si všichni bláhově mysleli, že to hlasování tam k něčemu je a že když dáme pětku, tak to něčím pohne. Naivita :-D

12 Anne-Adie Anne-Adie | Web | 31. července 2012 v 18:45 | Reagovat

vyloučí Lotty, ale přijme za čas někoho jinýho jí podobnýho a bude tohle všechno zase od začátku, takže taky souhlasím spíš s druhou možností..

13 K. K. | Web | 31. července 2012 v 21:43 | Reagovat

Nevím, v autorském klubu nejsem, ani jsem se nikdy nepokoušela se tam dostat. AK mi vždycky přišel, jako taková vyšší společnost, která sdružuje opravdu nadané lidi, ale potom, co byla přijata jakási prsatá blodnýna stěžující si na každý měsíc opakující se krámy, se moje mínění o AK tedy opravdu změnilo..Samozřejmě přijetí takového člověka možná zvýší návštěvnost ( protože, řekněme si na rovinu, někdo to fakt čte..) a tudíž i prodej reklam a blog bude mnohem víc vydělávat a blablabla.. Ale proč? Proč ničit jistotu toho, že když člověk klikne na jakýkoli článek z Autorského klubu bude mít jistotu kvalitního čtení..Tohle Standovo rozhodnutí opravdu nechápu a dlouho ani chápat nebudu..

14 ovesná vločka ovesná vločka | Web | 31. července 2012 v 22:14 | Reagovat

Ač už pár měsíců na blog.cz nejsem a tudíž bych neměla mít moc co do věci kecat...to, co se dělo v AK už před nějakým cca půl rokem bylo prvním impulsem k tomu, abych začala zvažovat odchod z blog.cz (posledním hřebíčkem do rakve byla změna podmínek a pravidel, kterou jsem nebyla s to přijmout). K

Každopádně přístup veleváženého pana Stanislava mě nakrkl (ne nemluví ze mně zhrzené ego vyloučené členky ;-) ač jí jsem, i když nevím do dnes proč mě Standa vyloučil). To, co kritizoval na předchozím zřízení teď praktikuje sám a s o to větší vervou.

Dobře jsi to napsala, kritika věcná a konstruktivní, toho si musí oponent cenit.

15 Metteorwa Metteorwa | Web | 1. srpna 2012 v 0:20 | Reagovat

[14]: Děkuji, bohužel necení a nechce se nechat "tlačit do kouta"...jen to nechá usadit a myslí si, že na to všichni zapomenou...jsem si jistá že se to vrátí a situace se dřív nebo později bude stále opakovat ;-)

16 Janah Janah | Web | 1. srpna 2012 v 14:50 | Reagovat

Nějak mi to připomíná situaci, co tu už jednou byla... :-?

17 Janah Janah | Web | 1. srpna 2012 v 14:56 | Reagovat

BTW. Teď jsem zjistila, že blog Lotty by z AK vyloučen.

18 Metteorwa Metteorwa | Web | 1. srpna 2012 v 15:15 | Reagovat

[17]: Taky už jsem si všimla...

19 Čerf Čerf | Web | 2. srpna 2012 v 1:30 | Reagovat

Už jsem to kdesi v jedné reakci psal: U Standy se teď sešlo moc nitek najednou. Je zároveň výkonný administrátor s mocí povznést i zadupat do prachu, koho si zamane, aktuální vykladač pravidel AK (tedy vlastně něco jako jediný povolaný soudce), do toho je ještě závislý na obchodní úspěšnosti firmy, a taky je to asi docela obyčejnej člověk s normálními slabostmi (celkem si jako zasloužilý ješita umím představit ten pocit "já mám přece pravdu, ať si klidně štěkají!.." :-)), což je v podobných situacích pěkně výbušný koktejl. Ale něco se snad hýbá, nestih jsem poslední vývoj sledovat, natož komentovat.

20 Metteorwa Metteorwa | Web | 2. srpna 2012 v 1:59 | Reagovat

[19]: Ony Standovy úmysly už z principu jistě byly v dobrém, nevidím jediný logický důvod, proč by to bylo naopak, ale myslím, že by pro příště i pro svoje vlastní dobro měl trochu víc respektovat názor stávajících členů, aby z toho zas nebylo takové peklo.

21 Naira Naira | Web | 2. srpna 2012 v 14:52 | Reagovat

Trochu se nechytám, takže bych měla jeden menší dotaz. Proč byli všichni proti přijetí tohoto blogu? Ptám se, protože mě zajímá názor na tento blog, neobhaujuju jej.

22 Naira Naira | Web | 2. srpna 2012 v 14:56 | Reagovat

už jsem si pročetla její blog a už to chápu...

23 Ducii Ducii | Web | 4. srpna 2012 v 8:19 | Reagovat

Myslím, že skvěle vystiženo. Kauzu Lotty sice neznám, ale už když se vylučovali členové, když Standa převzal AK, tak podle mne vypadlo spoustu dobrých blogů. No a pak se začaly přijímat občas blogy, u kterých jsem jen kroutila hlavou nad tím, proč některé očividně lepší a autorštější byly vyhozeny. Už jsem vlastně na AK přestala úplně chodit, na článek na titulce kliknu jen když blog znám a vím, že je dobrý, neboť bych jinak mohla dostat šok:) Jinými slovy - souhlasím s tím, že AK je svým způsobem blogem jednoho muže a toho, co jemu se líbí a nelíbí za blogy. A to by neměl být...

24 Kittanya Kittanya | Web | 16. srpna 2012 v 19:10 | Reagovat

Čučám, že Stanislav je porát stejný... Jen to je víc vidět... Ale konečně se členové chovají jako členové klubu. Dojali jste mě jak učitelku ze základky...

25 Cheap Ball Gowns Cheap Ball Gowns | E-mail | Web | 1. listopadu 2012 v 17:29 | Reagovat

Thanks For This Post, was added to my bookmarks.
http://www.bestsundress.org/wedding-dresses.html

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama